سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روان شناسی و مشاوره
 
بنام عشق

 

به نام آنکه عشق را آفرید

و آن را به من هدیه داد تا به من بفهماند که عاشق واقعی بودن، نعمتی است و قدرش را بدان تا به من بگوید من یکی از فرشته های زیبای خود را به تو می سپارم، لیاقتش را داشته باش و نگذار لحظه ای غفلت کنی مبادا دلش را بیازاری، من این فرشته را به تو می دهم تا بدانی خدای متعال همه جا مواظب انسان است تا بدانی اگر آرزویی داشتی به تو داده.


خورشید

 

سلام به عشق نابم

سلام به تنها آرزوی زندگیم.

از وقتی اومدی توی دلم، به دنیا یه جور دیگه نگاه میکنم. اصلا همة زیبایی های دنیا برام بی اهمیت شده با اینکه هنوز ندیدمت اما تنها زیبایی واقعی رو توی چشمای ناز تو می بینم. هر موقع نیستی، دنیا برام تیره و تاریک میشه. نمیدونم چرا اما تحمل هیچ چیز و هیچ کس و ندارم. از آدمهای دنیا بیزارم چراکه همه به هم حسودی می کنن، هیچکس نمی خواد عاشق باشه، هیچکس نمی خواد عاشق رو درک کنه. اونایی که تا میگی عاشقی، یه لبخند از سر حسودی و از سر مسخره گی میزنه و رد میشه! وقتی هم توی خودتی و غمگینی و فقط به آسمون خیره میشی و اشک میریزی، میگن عاشقی؟ وقتی هم میخندی، میگن دیوانه ای؟


غروب

 

بذار همه دنیا بدونن عاشق و دیوانه ام، بذار همه دنیا بدونن که من عاشق تو هستم تا مرز دیوونگی، بذار همه بدونن حاضرم جونمم توی این راه بدم، بذار بدونن دیوونگی مرام عشقه، بذار بدونن تنها تو میتونی منو رام کنی.

عزیزم، واقعاً نمیدونم چی شد اما بدجوری گرفتارت شدم، بدجوری دلم رو لرزوندی، بدجوری دلم رو تسخیر کردی. من نمیدونم این چه حکمتیه که دو نفر بدون اینکه هم دیگه رو ببینن، بدون اینکه هم دیگه رو بشناسن، دل هم دیگه رو بدست میارن.  توی این زمونه عشق واقعی کم پیدا میشه، پس بیا حفظش کنیم، پس بیا به این راحتی از دستش ندیم.


باغ

 

 

همدم و مونس من

زندگیم رو فدای چشمات می کنم و خودم رو فرش راهت می کنم. منو بپذیر میوه دلم و تا جایی که توان دارم برای خوشبختیمون تلاش می کنم، این رو از ته قلبم با تمام ذره ذره وجودم به تو عشق نازنینم میگم. عاشقونه دوستت دارم تا پای جوون.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط علیرضا نصیرزاده(روان شناس) 92/1/10:: 1:55 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها